Wandeling over Petrarvella - Reisverslag uit Panicale, Italië van Dirk Tol - WaarBenJij.nu Wandeling over Petrarvella - Reisverslag uit Panicale, Italië van Dirk Tol - WaarBenJij.nu

Wandeling over Petrarvella

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

17 Juni 2019 | Italië, Panicale

Omdat op maandag de meeste musea gesloten zijn, zijn we vandaag weer gaan wandelen. De wandeling begon in Panicale en liep over de berg Petrarvella heen, naar Missiano. Op een wat lager niveau zijn we langs de berg weer teruggewandeld naar Panicale. Het is een wandelroute van 12 km en de top van Monte Petrarvella ligt op 627 m. In Panicale hebben we ons zelf getrakteerd op een groot Italiaans ijsje.

• 17 Juni 2019 - 17:13

Frans :

Mooie omgeving en foto's hoor, en prima klimaat voor een heerlijke duik in zwembad of meer.
    Vanmorgen om 5.15 op pad gegaan voor de zeearend, maar helaas was het behoorlijk mistig en geen zeearend of wat vogel gezien, jammergenoeg bleef de mist tot na 6 uur dicht, dus ook een mooie foto van optrekkende mist zat er ook niet in. Vanavond vertelde een medekampeerder ons een dat hij vanmiddag hier vlakbij de arend wel gezien heb. Dus we houden de moed erin. Groetjes en nog fijne dragen.